بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 15 يوليو 2016

عمري ما هرجع تاني / بقلم الشاعرة / عبير الجندي

"""عمـري مـاهــرجــع تـانــي"::::"أغنية"::
....................................
عمر اللي كان مايكون
عمري ماهرجع تاني
حبك حبيبي جنون
عذبني وبكاني
ضيع لي رمش العين
صحا لي اشجاني
عمر اللي كان مايكون 
عمري ماهرجع تاني
............................
اوعى تقول هتعود
اوعى تقولي اسامح
حبك كسر لي العود
غدرك كمان جارح 
انت اللي كنت تخون
وهجرت اوطاني
عمر اللي كان مايكون
عمري ماهرجع تاني
..........................
ياما رميت لي وعود
ياما سمعت كلام
ولا مرة صدقت وعود
وعدك كما الاوهام 
قلبي ماعاد مفتون 
ونسيتني احزاني
عمر اللي كان مايكون
عمري ماهرجع تاني
.............................
ماعدش عندي حنين
ونسيت انا الاحلام
ولا عنت بيك مجنون
ولا ليك عليا ملام
روًحْ يانور العين
وانسى بقى عنواني
عمر اللي كان مايكون
عمري ماهرجع تاني
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
بقلم/عبيـــــــر الجنــــــــــــدي
همسـღـات اســــتثنائــღــة
حقوق النشر محفوظة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق