بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 16 يوليو 2016

مبروك يا حياتي / بقلم الساعر / جابر عبد القادر

??المهم حبك عايش في قلبي؟؟
??مبروك يا حياتي
مبروك يا روحي
مبروك يا عمري
مبروك يا كل حياتي
مبروك عليه وعليكي
وربنا يستر من عين 
اهلي واهلك وربنا 
يحفظنا من عيون 
لا تصلي علي النبي
اليوم فرحي وفرحك 
اليوم عيدي وعيدك
اليوم انا اتولد من تاني
وانتي كل شيئ انتي
الام والاخت والابنه 
والزوجه انا اليوم سعيد 
بيكي كفايه انتي معايه 
انتي الحياة والحب انتي 
الامل والروح الجميله انتي 
خلق الجمال والحب علشان
اكون سعيد بيكي وتكوني
ومعايه بحبك يا اول حب 
واحبك يا نهايه الحب اة 
من جمال عيونك واحساسك 
اة من لمس ايدك ومن 
جمال عطرك وجمال 
روحك يقال ان الحب 
مستحيل وليس في 
حب في الايام دي 
انا عرفت الحب لمه 
شوفتك وشوفت جمال
عيونك واحساسك 
وعرفت معاكي معني
الحب وحين شوفتك 
عرفت باني موجود في
جنه الحب انا موجود في
الدنيا علشانك انتي معايه
شوفي من امته اعرفك 
واحس بيكي وانا كل يوم الناس
تقولي مالك انت جميل كدة ليه
اقولهم علشان الجمال كله معايه 
بحبك انتي وحدك وانتي الدنياالتي
اكون في سعيد بحبك كلمه قلبي
يقولها ليكي قبل لساني وجوارحي؟؟
??جابر عبدالقادر؟؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق