بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 22 يوليو 2016

المهم حبك عايش في قلبي؟؟ / بقلمي / جابرعبدالقادر؟

المهم حبك عايش في قلبي؟؟
جابرعبدالقادر؟
?انتي الحياه والامل؟
??حبيبتي في حاجة غريبه فيكي
رغم كنت معاكي سنين وكنت
اشوفك كل لحظة بس اليوم في
حاجة اول مرة اشوفها فيكي
تعرفي اية الحاجة دي فيكي
مش تصدقي لون عيونك اول
مرة اعرفها جميله اكيد هي
التي سحرتني لمه شوفتك
اكيد هي التي كلمتني اول
مرة اكيد هي التي قالت لية
بحبك وانا لمة شوفتها سحرتني
ودوخت من جمالها اة من لغة
لا احد يقدر يستخبي منها
حبيبتي اليوم شوفت حاجة جميلة
جدا كانت نفسك فيها من قبل
ولكون اتحملتي معاية التعب وحبك
كان هو القوه التي كانت معايه دايما
اليوم جبتلك الحجرة التي كانت في
نفسك تعالي معاية وتشوفيها هي
جبتها وعملت لية مكان بحبك يا اول
حب دخل قلبي وروحي يا اجمل نسمة
وبسمة يا اجمل عيون واجمل روح
واجمل جسم واروع احساس تعالي
يلة فوق علشان نبدا الحياة السعيدة
مرة اخرها في احلي مكان الحب الجميل
حبيب عمري وحياتي انا مش عارفه اقول
اية بعد الكلام دة بس انت تعرف باني
لا اقدر اسيبك ثانية علشان فعلا انت
انسان جميل ولمه عشرتك عرفتك
بانك ليس بخيل علشان كدة اتحملت
معاك التعب علشان كنت الحب الحقيقي
في حياتي احساسك معايه كان هو الحب
ونسيت كل شيئ وصبرت علشان عارفه
تاتي ليه بشيئ الذي كنت بحبها علشان
كنت انت فيها ايضا هي فين تعالة يلة نعيش
اجمل لحظة حب في حياتنا الجميلة بس انا
بحبك اكتر من الدنيا كلها علشان انت حبيب
قلبي وعمري بحبك اوي اوي حبيبي وعمري؟؟
??جابر عبدالقادر؟؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق