بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 17 سبتمبر 2016

عيشي حياتك / بقلم الشاعر / محمد لطفي أبو الفتوح

عيشي حياتك
2016/9/14
عيشي حياتك وافرحي
انا ياما فرحت
اوعي لجرحك تركعي
انا كدا ارتحت
اطمنت عليكي  
اطمنت بجد

الاحسن بقي ليكي
يعطرلي الورد
.
عيشي حياتك وافرحي
واوعي فرحك تجرحي
واي جرح لاء
.
فرحك لو مطرحي
 اجيبه بايدي واستحي
ما اقولش دا حق

عمرك مره موش اتنين
حققي امنياتك
عمري لفرحك ما ابقي حزين
عيشي حياتك
.
الاه لو جاتك
جتني في قلبي
وان فرحك فاتك
بيكون ذنبي
.
مهما انا حبيتك
اقدر اخبي
اني اتمنيتك
عمرك جنبي
.
افرحي  امرحي عيشي حياتك
ارتاحي وانسي ان انا حبيتك
.
افتحي اجرحي بجد اديتك
افراحي دوسي يا اللي لقيتك

انا قادر اتحمل 
من غيرك اكمل
لكن لكي حلم
نفسي يتحقق
.
دا حبك بيجمل
ولخاطرك هستحمل
واعتبريني حلم
تاه في طريق انشق
.
عيشي حياتك.........

#محمدلطفي_ابوالفتوح

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق