بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 17 سبتمبر 2016

حبيبى ياحبيبى من وبقلمى حسام غنيم

حبيبى ياحبيبى 
من وبقلمى حسام غنيم 
ردى علي 
دا بنادى عليك بكل فيا
بحب قد الدنيا ديا
وشوق لك حتى فى كلمه لي
تحسه حبيبى فى كل كلمه لي
بكتبها والوحده تجنن وانت مش حاسس بي
حبيبى ياحبيبى
امتى هترد علي 
وترسم فرحه جوا عنيا
وبين كلمات لي
تفتح زهور فى عنيا
وهى بتشوف كلمه 
من بين عيون ساكنه في
من نظره لمستها 
وهى بتسلم علي
وحشتنى 
من غيرماأسمعها منك
وانت فى دنيا تانيه
بعيده بعيده وبحور شديده
نفسي أعديها ليكى
بسي مستنى كلمه
تتطمن كل اللى في
إنك حاسه بي
وبحب جديد بين عنيا
حتى الكلمه ديا
مكتوبه من قلب بغنى اأغنيه
لما بسمة تترسم على بسمتك
وأنت شايفه غربتى
عنك ياحب وكل اللى لي
حبيبى ياحبيبى
حاسس بخوف بين عنيكى
وانت شايفه ويلى
من ألم يلم بكى
وانت بين إيديا
وفى حضن حتى فى عنيا
بسي وحياتك 
مأأكون لكى غيرفرحه 
هارسمها فى عيون جارحه
بجمالها مش بقسوه فايحه
وظل لكى 
وعمر ماهاسيب إيديكى
حتى لو سبيتى إيديا
دا لك وبين إيديكى
حب قد الدنيا ديا
لكى ياحلم عايش بي
من يوم شفتك عنيا
وهمسه فى حنيا
لسه فى ودانى أغنيه
بحبك حب عايش بي
ويحي السعاده فى ثانيه
أصلها كانت فى بلد تانيه
ورجعت لما شفتك عنيا
ولمستك من غير ماتكون قدام عنيا
بحبك ومستنى كلمه لي
طمن قلبى 
ياحب نابض في
وجنه من حوليا
بطيفك وانت بتسلمى 
حتى لو مالمستى إديا
..................بقلمى حسام غنيم


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق