بحث هذه المدونة الإلكترونية

الخميس، 10 أغسطس 2017

أنا هبعد /بقلم الشاعر/ أحمد طلبه

أنا هبعد
وهعمل نفسي إني 
بكون  قاسيه

صحيح عايشه
لكني بستحمل واقول
خلاص ماشيه

واهي خطوه ورا 
التانيه 
هحس بإني حاجه
تانيه
لكن بلقاني وف
ثانيه
عايزه  ارجع
ومش عايزه
===========
هيوحشني 
ومش قاسيه
لكن قدام الناس
ببان ناسيه

وبيبان إن من بره
محبتهوش
ومن جوايا حاسه
ومكرهتوش
دا حب حياتي اللي
مابنسهوش
ومن بعده لا عارفه ارتاح
ولا راسيه

ومش قاسيه

ومين يقسي ولسه
الحب دا جواه
ولو ينسي لاعمره حقيقي
راح أنساه
انا كان نفسي يرجع تاني
واستناه
انا والله من بعده
بقيت قاسيه

واهي خطوه ورا 
التانيه 
هحس بإني حاجه
تانيه
لكن بلقاني وف
ثانيه
عايزه  ارجع
ومش عايزه
==============
أنا فكره
ومش ناسيه

ليالي الحب والأيام

وفرحه قلبي لما بشوفه
في الأحلام

صحيح رجوعنا دلوقتي
خلاص أوهام

ولكن فيا أنفاسه
أكيد عايشه

ماانا حبيته
مكرهتوش
وبعده الحب 
معرفهوش
وانا دلوقتي 
مابشوفهوش
أنا دلوقتي 
خلاص ماشيه

واهي خطوه ورا 
التانيه 
هحس بإني حاجه
تانيه
لكن بلقاني وف
ثانيه
عايزه  ارجع
ومش عايزه

احمد طلبه
٢٠١٧/٨/١٠

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق