بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأحد، 12 مارس 2017

نظرة عين كتبت / منى اسماعيل

نظرة عين
كتبت / منى اسماعيل 

تعالى قرب منى

تعالى هنا  قولى

عملت فية إيه

أخدتنى خطفتنى 

حسيت معاك بحاجة 

ياترى أسمها إيه ؟

رجعت لية 

نظرة شقية 

ضحكة عنية 

أحساسى تانى

أحساسى بيك 

أحساس عجيب 

أحساس يخلى العقل يغيب 

وياترى ده أسمه إيه ؟

أنا فرحانة ..أنا حيرانة 

لخبطنى لما جيتنى وحسستنى إنى طفلة فى ثوانى

دقيت على بابى 

خلتنى افتحلك قلبى من تانى

عيشتنى عالم خيالى

فيه الفرحة طارحة أشواق وحنية 

بنت شقية ..بانت أوام فى نظرة عنية 

خليك هنا تعالى معاية

فى خيالى فى مكانى 

مكان جديد يخلى عقلك يغيب

هنعمل حاجة ..عمر ما عملها حبيب

تعالى اقولك ..قرب كمان منى 

هتعرف إيه حاصلى 

قرب وشوف عنية 

هتلقى ضحكة مستخبية

نظرة كلها شوق وحنية 

رجعت الأمل فية 

شجرة طارحة ..اشواق وفرحة 

لخبطنى حيرتنى ..مش عارفة أنا بكتب إيه 

طيب قولى انا فين أنا ليه 

والأحساس ده أسمه ايه ؟

يالى ظهرت صدفة فى حياتى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق