بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 24 يونيو 2016

زوجي الحبيب : بقلم الشاعرة / سهير بدران

((((((((زوجي الحبيب)))))))))

زوجي الحبيبي ....بابا العزيز
شيء مش غريب زوجي الحبيب إني أقولك بابا العزيز
ماانت عزيز وعنيك عزاز دا كانوا دايما اتنين لذاذ
لما يبصوا والبصه فيهم تكفيك يومين
زوجي الحبيب فرحي وهنايا 
مش عارفه ليه بالاقيك هنايا
وانت ساعات مانتاش معايا
لكني برضه باسرح في صورتك بالاقيني بافرح ويزيد هنايا
قولي بصحيح وانت معايا 
بالاقيك في فرحي ,بالاقيك في جرحي ,بالاقيك أخويا ,بالاقيك أبويا
لاقياك ياضهري ,لا قياك ياسندي,في كل شيء بالاقيك ياعمري
حتي في مرضي لاقياك شايلني 
عمرك في مره ماقلت مالي ماانا كنت قاعد ياناس في حالي
لأ دانت حاله,حاله في حبك
وعليك حنان واله جنان
وانا عاشقه ليلك ,عاشقه جبينك
عاشقه للدفا اللي باحسه لما ايدي تلمس ايديك 
عاشقه لكل حاجه حلوه طالعه وظاهره من عينيك
أنا بعشقك يانجمه في السما عاليه وكانت تلالي
أنا بعشق النور اللي طالع من جبينك للسما عالي
أنا بعشق العيون السود اللي مامره خونوا ولا مره خانوا
أنابعشق الطيبه اللي في القلب ساكنه عمرها ماتروح بعيد
أنا أنا بعشقك زوجي الحبيب

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق