بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 7 أكتوبر 2016

حبيبتي السمرا / بقلم الشاعر / محمد عطيه محمد

رباعيات الأحزان (( حبيبتي السمرا ))
( للحزن في قلبي مكان )

حبيبتي السمرا .. .. .. .. نفرتاري

عروسة النوبه .. .. .. .. نفرتاري

بعدك عني نار .. .. .. قربك مني جنه

كده .. .. كده .. .. كده انا عاشقها

كده .. .. كده .. .. كده انا حببها

هي روحي ونور عنيه ... هي كل حاجه ليه

حبيبتي السمرا ... ... ... عروسه النوبه

أنا مصري وبغني .. .. عشقك اه يانوبه

وكل شبر فيكي .. .. بيكتبلي كاتوبا

انا مستني يجي ..... بكره بالاماني

انا قلبي هواكي ..... يااحلي الاغاني

كده .. .. كده .. .. كده انا عشقها

كده .. .. كده .. كده انا حبيبها

هي روحي نور عيوني ... هي كل حاجه ليه

حبيبتي السمرا ... ... ... عروسة النوبه

انا فارس زماني .. .. وحصاني حلاوه

جمالك ياحبيبتي .. زايد في الحلاوة .. متنقي نقاوة

انا عشقك ليالي ..... انا حبك سنين

في كل حته فيكي ..... يملاني الحنين

كده .. .. كده .. .. كده انا عشقها

كده .. .. كده .. .. كده انا حبيبها

هي روحي ونور عيوني ... هي كل حاجه ليه

حبيتي السمرا ... ... ... عروسه النوبه

سمرا ياسمرا .. .. يا ام القلب الابيض

لو تدي اشاره .. .. هبدأ المبادره

انا قلبي حداكي ..... انا روحي فداكي

انا بحلم للاتي ..... تبقي سنين حياتي

كده .. كده .. كده انا عشقها

كده .. كده .. كده انا حبيبها

هي روحي نور عيوني ... هي كل حاجه ليه

حبيتي السمرا ... .... ... عروسه النوبه .... نفرتاري

كلمات الصدق
فارس الليل الحزين
محمد عطيه محمد
6 / 5 / 2 014

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق