بحث هذه المدونة الإلكترونية

الخميس، 27 يوليو 2017

بدون... عنوان /بقلم الشاعر/ حمدي توفيق

**** بدون...  عنوان ****
=================
أنا لما
قولت
بحبك 
كان قصدي هوه الحب 
عمره
ما كان 
إمتلاك
كان قصدي تبقي هوايا
نتنفسه
حب
ووفاق
كان قصدي لما يجمعنا
بيت
ونكون
سوا
يزيد.......  الإشتيااااق
كان
قصدي
تبقي
لولادي أم  وأنا.. أكون
لكم
الكبرياء
كان
قصدي تبقي.  مدرسه
حلوه
جميله
كويسه
ومنظمه ومرتبه..  من
غير 
خناق
الحب
ياست هانم ...عمره
ماكان
غيره
وظنون
عمره مكان .... شك
وهلاك
الحب
يارافعه
رايه الجهاد من غير 
قضيه
الحب
إنك 
تكوني نسمتي.شمعتي
ضحكتي
اللي
تنور
دنيتي....  أنا والولاد
الحب 
يامفتريه
كلمه
زهئت أنا من حروفها
اولها
حاء
وآخرها
باء. ...... يمكن حنان
يمكن
بلاء
أنا
عاوز آقولك روحي
إتعلمي
حروف
الهجاء
أنا لما قولت بحبك 
كان
إبتلاء
أنا
لما
قولت بحبك كان إبتلااااء ..!!
**********
*****
الحب يا مفتريه زي ماقالت
ستنا..  عمره ماكان غيره 
وظنون وأسيه
بقلمي
الأستاذ  المصري 
الشاعر
¤¤¤ حمدي توفيق ¤¤¤

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق