بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، 27 يوليو 2016

عمري هو عمرك؟ بقلمي/ جابرعبدالقادر؟

?عمري هو عمرك؟

?جابرعبدالقادر؟
?نهايتي هو حبك؟

?انا عارفه باني نهايتي تكون

علي ايدك بس انتي كده حرمتني 

من حبك لم تعرف باني كنت 

في الحياه علشان حبك في قلبي 

وانت كنت املي وروحي وحين 

تركتني كنت انسانه بلا روح 

ولا احساس حبيبي لي قتلتني 

وانت عارف بانك موجود في 

روحي وقلبي بس صدقني اقبلك 

وحبك في قلبي ولا احد يكون 

في قلبي روحي غيرك علشان 

حبك وادعوه الله قبل ان اموت 

تكون معايه في مكان واحد 

وانا ادعوه لك بانك تكون سعيد 

بعد موتي واتمني تعيش عيشه سعيده

مع انسانه غيري ولكن لا اطمن علي انسانه 

تحبك زي قلبي مااحبك واعزريني لا 

اعرف اقوم لكي احضنك ولكن اخاف 

انظر الي عيونك واشوف دموع وحزنك 

علي قتلي وفراق الحياه بدونك اعزرني 

يا اجمل شيئ في حياتي لو كنت قلت لي 

موتي اوبعدك عني كنت اخترت موتي علشان 

نهايه حبك هو موتي بس اعرف وافتكرني 

وافتكر حبي ليك وانت في حضن انسانه لا تعرف 

حبك وانت محروم من حبي الي اللقاء في نهايه 

الكون واكون مستعده وحينها احضنك 

والمسك مع السلامه يا عمري الغالي

بقلمي/ جابرعبدالقادر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق