بحث هذه المدونة الإلكترونية

الخميس، 28 يوليو 2016

الخاص ممنوع كلماتبيبو البدر الساطع. السويفيالساطع. السويفي



اتقدم بكامل احترامي وتقديري
لكل من كاتب هذه اللافته.. الخاص ممنوع..
وزي ما الخاص ممنوع يبقي الزعل مرفوع..
وندخل سوا ع الموضوع..
😍😍😍😍😍😍😍😍
انا اسمي الشهره جنا..
دا انا فاتحه فيس من سنه..
السن وباين من صوتي..
عندي 18 سنه..
اسمي الحقيقي مقولش..
يا حبيبي ما تحاولش..
وعشان خطري ما تسألش..
وكمان ما يتكررش..
الخاص عندي ممنوع..
اصل الممنوع مرغوب..
لو قولت احم على بوست..
بالألف لايك يادوب..
واللي ويايا بيلوك..
على طول اعمله بلوك..
دا انا اصلي بنت اصول..
وهوايتي الفيس بوك..
بعمل منشن لصحابي..
وعمري ما فتحت الكاميرا..
انا أصلي متربيه ..
مخرجتش يوم ف سهره..
دا انا لما بعمل شير...
وابعت تاج لصحابي..
بحتاج معايا فريق..
يرد على الموضوع..
اخر كلامي معاكم..
يا حبايبي الخاص ممنوع..
بيبو البدر الساطعبو البدر الساطع
كلماتبيبو البدر الساطع. السويفيالساطع. السويفي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق