بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 1 أبريل 2017

حب جديد /بقلم ملكة الإحساس / مني إسماعيل

حب جديد 
كتبت / منى اسماعيل 

قعدت حزينة تايهة 

والوحدة علية  قاسية

وظهرت فجأة 

بعيون علية حارسة

تحاوطنى بحنانك 

ولحظاتك الدافية 

________________________

حب جديد 

انا حساه جاى فى الطريق

حب جديد 

دق الباب 

قاعد مستنى بلهفة الأحباب

إحساس عجيب 

أنا حباه 

حب جديد أنا حساه
__________________________

دق ياقلبى دق بسرعة 

يالا ياقلبى وأوعى اللوعة 

أفتح بابك وجرب 

إيه يعنى هيجرى 

متخافشى وسلم أمرك 

من إيه هتهرب

دى الحياه بتتعاش مرة 

والدموع والقسوة مرة

____________________________ 

يالا ياقلبى وأنسى اللى فاتك 

خليه ياقلبى كل حياتك 

عيش ياقلبى وأنسى أحزانك 

وأملى حياتك بالفرحة 

حتى لو هتحسها لحظة 

يالا ياقلبى افتح بيبانك 
___________________________

حب جديد أنا حساه 

حب جديد بيدق الباب

إحساس غريب 

إحساس انا حباه

مش رفضاه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق