(قصيدة/حالة نادرة من الغرام)
"
(بقلم/أحمد عبد الرحمن صالح)
"
يا حبيبي ....
"
لما اغيب عنك يومين .في البعاد أنا بوحشك
"
يلا خودني قوام لحضنك ..بس بطّل فيا شك
"
ضُمنّّي حالاًً لقلبك ......ووعي شوقي يسبقك
"
سبني لحظة جو حضنك .خلي حلمي يسرقك
"
عيش معايا في دنيا تانية ووعي زمني يفرقك
"
من النهارد خلاص يا قلبي ..بالأماني هغرقك
"
أنا بعشقك ...
"
"
"
"
"
يا حبيبي ....
"
عيش معايا بين جفوني فوق جبين ضي الخيال
"
عيش معايا في دنيا تانية ...عشقها صدق وأمال
"
يلا خودني معاك لدنيا ........كلها عشق وجمال
"
روحي وانت بتعاتبني ..داب هواها من الوصال
"
لو تفكر يوم تسبني
"
..أفتكر يبقي محال
"
بعشقك ...
"
"
"
"
"
يا حبيبي ....
"
سبني عايشه جو حضنك .....ووعي تقسي أو تخون
"
عشقي ليك مش عشق عادي ..حالة نادرة من الفنون
"
الغرام والشوق ميلادي ..........حاجة تكشفها العيون
"
أصل قلبك هو وطني .............بنتسب ليه بالجنون
"
تفتكر أنا بعد حُبك
"
.تفتكر هقدر أكون
"
بعشقك ...
"
"
"
"
"
يا حبيبي ....
"
يلي دوبني هواك ............وانت راضي بالشجون
"
يلي عشت معاك ليالي .........مستحيل عليك أهون
"
يلي عشت في حضن قلبك ..حالة نادرة من السكون
"
يلا خودني معاك في قُربك ...يلي ساكن في الجفون
"
تفتكر أنا ممكن أبعد
"
..أو تقسيني الظنون
"
لا يا قلبي
"
...بعشقك

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق